Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

divendres, 6 de març del 2015

No crec que ningú s'ho pugui imaginar

https://www.youtube.com/watch?v=3nI7ep8qpQo&list=PLUZTJcE02JQLtqsUta80aL0XkrgclVD_8&index=15

Que cada cop ser manejar més la situació? que tinc més eines?... em sembla que t'equivoques.
Que intenti fer lo correcte, no vol dir que no en tingui ganes.. i no vol dir que un dia ho torni a fer.
En la meva opinió no sé manejar una merda..
Ningú té idea de com em sento quan em sento com em sento.

Mai em cansaré de mirar tots els capítols de polseres vermelles.
Molts moments em sento com es sent la Cris.


Suposo que si heu llegit el meu perfil de google sabeu que he estat enfeinada... i aquesta setmana he estat bastant estressada, agobiada, i han sigut bastants alts i baixos. Per això crec que el títol se m'adiu més aquest i és una frase meva, el menys no l'he tret d'enlloc em va sortir de dins.
La pròxima renovació del meu blog serà el dia del meu cumple, ja tinc l'entrada preparada♥ molts petonets...


5 comentaris:

  1. Quan sera el teu aniversari, ina? Moltes felicitats, ina. Desitjo que comencis molt be els teus 21 anys.

    Saps que? Tinc una cosa a dir te sobre polseres vermelles. Ja te la diré. Ara et quedes intrigada. Potser, si penses en alguna cosa que t agrada durant el dia, com aquesta, et va millor. Espero que sigui aixi, i t asseguro que es interesant.

    Si, he vist la resposta. Ina, molt difícilment em faras enfadar, per aixo no et preocupis. Tu m importes potser mes del que et penses. Quan vaig llegir la teva primera resposta, sabia que per alguna rao et sentiries malament. Per aixo t ho vaig aclarir, i tu a mi. Gracies.

    En fi. Et dire que es nota que estudies per la tarda i crec que els divendres tens festa.

    ANIMS, PRECIOSA.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eii! Serà el dia 12 de març!!! Gràcies :)! Jo també espero que comencin bé... però no vull fer-me gran jeje

      El que em tens a dir, és que hi haurà tercera temporada? Això ja ho sabia jaja
      uiui, com pot ser que t'importi tant? Només espero que no siguis família meva, em moriria de vergonya per tot el que hauries llegit i no m'ho perdonaria..

      Com és que creus que els divendres tinc festa? jajaja
      T'equivoques, plego una hora abans (20:00), però jo tinc classes.

      Moltes gràcies pels ànims!

      Elimina
    2. per cert: estava a classe quan he llegit el teu comentari i no t'equivocaves en anar-me millor, bé el menys m'ha fet treure un somriure!!!!

      Elimina
  2. Primer de tot, felicitats pel dia 12 de març!
    Veig que a les dues en interessa la sèrie de Polseres Vermelles per una cosa semblant; per "identificar-nos" i desfogar-me en el meu cas.
    Jo crec que cada vegada superes millor les situacions, però potser només m'ho sembla.

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies! Qui ets? Jeje
      Però per què us ho penseu? A mi no m'ho sembla i ningú sap com em puc sentir quan em sento com em sento... i jo em veig capaç de tornar-ho a fer en qualsevol moment o alguna cosa pitjor en molts moments...
      No sé potser tingueu raó...tant de bo, peró jo sabré més si controlo o no la situació, no?

      Elimina