Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 12 de juny del 2014

I ♥ Music

Molt bones bones bones! :D
 

Estic super accelerada de adrenalina, que acabo d'arribar de la coral!!! Sempre, cada dijous quan torno de la coral estic així!!! Està clar que anar allà em posa de bon humor, i la nit de dijous ja podeu imaginar no dormo.
Quan torno d'allà sóc feliç, en aquells moments... però alhora em poso trista allà... perquè? doncs perquè em sento malament 1. Perquè crec que em miren perquè se'm veuen uns pits enormes... i perquè la meva cara és molt lletja... 2. Em fa vergonya cantar i crec que ho faig fatal... i 3. perquè vull parlar més i els vull demostrar com els admiro i tot, però no tinc el valor suficient.. i ells a vegades crec que fan alguna cosa junts i a mi m'agradaria...., llavors per aquests motius em fa posar molt trista...
Igual em passa al lloc on faig les pràctiques, gairebé just lo mateix, i lo mateix a classe...

Ara mateix em costarà molt de dormir...., i també estic malament pel menjar, només penso amb el menjar i bueno... Però no passa res! En aquests moments estic molt contenta!! però en part trista per lo altre que he dit que em fa sentir malament. (els 3 punts).















Bona niiiit!!! :) ... aquí us deixo a 31º mirant el final d'una peli "algo más que un jefe", que per cert crec que me la baixaré. Intentaré anar a dormir, ja que demà m'he de llevar a les 8...

1 comentari:

  1. Ah per cert!! és una super parida però ahir va fer 3 mesos que tinc 20 anys -.- xD

    ResponElimina