Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

diumenge, 7 de setembre del 2014

Estimada cosina

Estimada cosina, t'escric en secret sense que ho sàpigues.

No puc aconseguir entendre i crec que mai ho faré, com és que no tinc bona relació amb tu, la meva cosina...
Què és el que ha passat? Com és que per molt que ho intenti no millora?
M'estimes petita?
Enyoro tan allò que mai hem tingut tu i jo. En temps passat la nostre relació era millor però es va anar refredant, no sé ben bé perquè... Suposo que és normal, quan jo tenia 15 tu tenies 12.
El que més mal em fa és que amb la teva altre cosina et portes tan bé. La tens com a millor cosina i com un exemple a seguir. Està clar que jo he demostrat no ser molt bon exemple, veritat? i qui voldria estimar una cosina insegura, negativa, tímida, introvertida, sense qualitats, mal estudiant, insociable, lletja, de tot menys guapa, atractiva, simpàtica, agradable... tenint a l'altre cosina que tan sols us porteu un any i té tot que algú voldria. Me n'alegro per tu que tinguis algú així a la teva vida.
M'alegra saber que el menys tu ets feliç, perquè a principis de ESO sé que a tu també et costava relacionar-te, però no fa gaires anys no sé com ho vas aconseguir et vas començar a obrir. Estic molt orgullosa de tu. T'estimo molt petita♥ però tu no ho saps. Som les úniques noies més joves a la família en comú i n'estic contenta, sempre t'he apreciat molt moltíssim. Ser que d'alguna manera potser m'estimes un mínim. Però ser que jo t'estimo més. Tu no ho saps i això em fa mal. Però encara em fa més mal pensar que tu no sents lo mateix!
Ets la meva cosina petita i sempre ho seràs.
Sento haver-te decebut, quan et vas enterar quan erets petita que jo bevia (suposo que no devia ser molt agradable), segurament et deien que era una irresponsable. Sento que mai podré ser com la teva cosina preferida.
I em fa mal veure que li dediques fotos, etc. i sí, potser estic una mica gelosa d'ella, però ho entenc i no tinc res en contra seva.
Només desitjaria que ens expliquéssim més les coses, i que em tinguessis tan apresi com tens a ella.
Això és tot.

4 comentaris:

  1. És una bona manera d'expressar-te fent cartes tot i que no les llegeixin a qui van dirigides.
    Però t'has expressat tant bé, que si li donessis la possibilitat de llegir-la, hi haurien més possibilitats de parlar i relacionar-vos estre vosaltres! Es el que crec:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per la teva opinió :)
      M'ho pensaré això d'ensenyar-li.
      Qui ets? (si vols)

      Elimina
  2. Opino com el primer! Tot això l'hi hauries de dir!! ^-^
    Però no m'ha agradat la part on et menysprees a tu mateixa.... Tu tens qualitats i defectes com tothom. Hi hauries de començar a veure les teves qualitats. Perquè el primer pas pq els altres t'estimin, és estiman-te a tu mateixa. I a sobre ho has posat en negreta com destacant-ho
    Insegura: Gairebé tothom és insegur, inclús la més popular de la colla i és normal.
    negativa: No serà per sempre. Pots apendre a ser més positiva i hi ha vegades que ho ets.
    Tímida: Des de quan ser tímida és un defecte? Només és una manera de ser! Jo també sóc tímida:)
    Introvertida: Això ho pots canviat si t'hi esforçes. Recorda que amb esforç pots ser qui tu vulguis ser.
    Sense qualitats: ¡Venga ya! És impossible que algú no tingui qualitats. Tu en tens. Però encara no les has descobert.
    Mal estudiant: Això no té res a veure amb la personalitat. Si no se't dóna bé estudiar no és pas culpa teva.
    Insociable: Jo també ho sóc. I molta gent. Però amb temps es pot millorar i arribar a ser sociable.
    Lletja: Primer de tot, no ets lletja. I segon, la teva cosina no t'estimarà més per ser guapa, sinó per la teva personalitat. Jo tinc amigues molt lletjes i me les estimo molt. A més, quan siguem velles totes serem lletjes i tindrem arrugues!! Qualsevol noia pot ser molt més atractiva segons el maquillatge, el pentinat i la roba que es posa. I la bellesa és relativa.

    Tu tens moltes qualitats. Jo la veritat és que encara no et conec gaire. Però ja puc dir que he vist qualitats molt bones en tu:
    Tens una capacitat d'estimar molt gran, tens un gran cor.
    Ets molt comprensiva i no t'importa escoltar els problemes dels altres i aconsellar-los.
    Ets molt forta i has superat moltes situacions dures que altres no haurien pogut superar.
    Ets una persona sense perjudicis, que no jutja pel físic ni per l'aparença dels altres. Només mires per la personalitat,

    Tu ets una gran persona! I tens MOLTES coses bones a donar i a oferir als altres. Has vist la de qualitats que he vist en tu i encara no et conec? Sí que en tens i de molt bones. Creu-t'ho!! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hòstia! Moltes i moltes gràcies guapa!!! M'has deixat sense paraules!! *_* un petonet :)

      Elimina