Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dilluns, 26 de maig del 2014

no jutgem les persones per com són, CONEIXEM una mica millor

 FOTO D'INTERNET (NO SÓC JO)
https://www.youtube.com/watch?v=qRA-eDAlheU 

Hola aquesta sóc jo. Una persona tímida, insegura, vergonyosa, amb sentit de fer la pena, amb fòbia social?Sóc negativa, no m'accepto, no tinc qualitats, no sóc atrevida, sóc observadora, però no m'agrada que em mirin, em costa explicar-me i em costa dir què sento, em poso trista amb facilitat, però no em rendeixo ni a la primera, ni a la segona, ni a la tercera...i em miro i reviso molt les coses i les penso massa... no ho ser són paraules, que em defineixo a mi mateixa, com crec que sóc amb l'altre gent. Sóc tranquil·la a simple vista, però realment per dins i si em coneixes de veritat veuràs que sóc molt nerviosa. A vegades sóc impulsiva. A vegades em sorprenc a mi mateixa. I mai, mai, mai m'entenc a mi mateixa.
Com sabeu tinc molta ràbia, però només amb els de casa. Amb els de fora en canvi, puc tenir molta paciència... però em rebenta que critiquin, si ningú és perfecte.
Si no em coneixes 100% et donaré la sensació que sóc una persona trista, pot ser que molt dels dies ho estigui, però et dic que si em veiessis sola, o amb qui realment m'hi sento bé i m'hi faig de fa molt de temps sóc d'aquelles persones que dius: està boja, però d'aquelles que t'enganxen, que t'agraden que siguin així, malauradament estic així amb molt poca gent.
Si m'ajuden agafar confiança i m'hi sento bé, podré parlar i dir alguna cosa, fins i tot ser més com sóc de veritat. Sinó semblo una estàtua.
Normalment no m'agraden els dies de pluja, a vegades sí, però no sóc d'aquestes que em poso trista quan hi és. Puc estar contenta o trista depenent de com estigui jo. Evidentment m'agraden més els dies de sol. Sí, sóc de sol. M'agrada prendre el sol, i prefereixo la calor. A casa a vegades em diuen sargantana. M'agrada la muntanya, però sóc més de platja. Sóc de poble i no ho canviaria per res del món a ser de ciutat, però és una experiència que vull viure. En un futur molt futur, m'agradaria viure en una casa de pagès, sóc molt del meu poble, però perquè no a la platja, per somiar?...
M'agrada l'esport, però només faig natació, caminar i a vegades córrer. M'agrada ballar, però no ho faig bé, i què? M'encanta cantar i escoltar música. He pogut comprovar que els dies que escolto música i canto estic més bé i em sol anar millor el dia, si més no m'ho miro tot amb més positivitat, tot i que pot ser que el final vagi malament. M'agraden les caramelles del lloc on vaig. M'agrada cuinar, tot i que ho faig molt poc i en ser poc. M'agrada escriure, no en ser tan com altre gent, però m'agrada, i he comprovat que quan m'inspiro més és al llit quan m'acabo de llevar. He començat milions de llibres/contes des de petita, mai n'he acabat un, tinc la intenció de fer-ho, eh? No m'ho pensava mai, però he acabat fent un bloc, i estic decidida aquest estiu sinó acabar un llibre que vaig començar, el menys avançar-lo.
Sóc addicte a les series: Vendelplà, el internado, FoQ, inuyasha, pequeñas mentirosas, gossip girl, la chica invisible, el barco, luna: el misterio de calenda, KMM, diaris de vampirs, resurrection, beauty and the beast, diseñando a Jane, el circulo secreto, vive cantando, sin identidad, bienvenidos al lolita, arrow, juego de tronos, la cúpula, podria seguir amb una llarga i llarga llista..., lo mateix de pel·lícules: la saga crepúsculo, los juegos del hambre, dando la nota, criaturas hermosas, megapetarda, Matilda, PD: te quiero, podria continuar i no acabaria mai..., les que m'agraden les puc veure molts i molts cops. Programes: La voz, TCMS, Oh Happy Day....
M'agrada la música de: Britnney Spears, Beyoncé, Rihanna, Shakira, Bridget Mendler algunes, altres de Demi Lovato, Geriona, 10deveu, Bruno Mars, algunes de velles, com la trinca (que em descontrolen les neurones :P), Beatles...etc. Tot i que la meva llengua és el català, no n'escolto gaires, de castellanes poques i les que més m'agraden són amb anglès. Escolto Flaixfm, tot i que sóc més de Flaixback. Em feia vergonya, dir la música que escoltava, però ara no. Puc dir que sóc diferent positivament.
Quan m'agrada una cançó l'escolto mil i un cops fins que me'n canso, la deixo d'escoltar i el cap d'un temps hi torno.
També m'agrada llegir, no ho feia molt, últimament més.
M'agrada el color taronja i el número 3 i 12.
Sóc de l'any 1994 i m'agrada aquest any, però no m'agrada la meva edat.
M'agrada menjar, ho faria tot el dia a totes hores, però em controlo molt. M'encanten els croissants, les galetes, el pa... m'entusiasme més el que porta xocolata, croissants de xocolata, els enfarinats amb nutella, pa amb nutella, galetes de xocolata..., en canvi no m'agraden els gelats de xocolata ni pastissos. Puc menjar i m'encanten les patates de bossa, llonganissa, però sóc més de bollaria i no m'agraden tan les xuxes, carmels...
Tot això m'encanta, però m'ho menjo molt de tan en tan. En canvi, la fruita fins fa poc (uns anys) no en menjava, podríem dir ni una peça el dia, ara 3 al dia. Verdura, la odio, i és que més menjo...Ah, i m'encanta la pasta, pizza, pa, macarrons... també Mandonguilles, croquetes, empanades... també ho menjo més de tan en tan...
M'agrada anar de compres, però no em queda res bé. M'encanta viatjar, però no tinc suficient diners.
M'agrada molt l'aigua i banyar-me. M'agrada pensar, reflexionar mentre camino al bosc.
M'agrada estar amb les meves poques amistats, m'agrada estar envoltada per gent i sentir-mi a gust, però la veritat estic més sola que la una. M'agrada estar amb gent més gran, no la meva família. He descobert, com una altre petita família entre cometes, la gent de la coral, els adoro. També m'agraden els dinars familiars, però no tots. Agraeixo els professors que tinc aquest any. M'agrada la psicòloga que m'ha tocat i tinc por que s'acabi. Admiro a moltes persones que ni elles saben.
M'agrada el què estic estudiant, tot i que no ser si serveixo. En un futur m'agradaria ajudar, com ara ho estan fent amb mi.
Em costa estudiar, però m'hi esforço. No ser dibuixar ni m'agrada. No m'agrada la gent falça i que critica per criticar.
I no, de moment no sóc feliç, i no ser ben bé què és això. Però estic fent el possible, i crec que sóc forta, només ho crec. Però he tingut moments de felicitat.

Aquesta sóc jo. Una persona rara, diferent, millor, pitjor... podria tornar com el principi. Tothom és diferent i tothom està bé sent ell. No vulguem canviar, perquè nosaltres no ens acceptem..., perquè potser som diferents, però cada un és únic.
Dic això m'entres jo sóc la primera que ho contradic. Però és igual. Feu-me cas! 
Vull donar les gràcies a totes les persones que s'ho mereixen, que m'han ajudat un dia o altre, que elles no saben o si, sí! potser tu ets una d'aquestes persones, GRÀCIES. MIL GRÀCIES!



PD: AVUI NO ANAVA A RENOVAR, DE FET TENIA UN ALTRE ESCRIT, PERÒ M'HE INSPIRAT I NO HE POGUT EVITAR-HO

DESITJO QUE US HAGI AGRADAT....podeu comentar gràcies:)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada