Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimecres, 18 de febrer del 2015

Potser només VULL MORIR!!!

A vegades passa... passa que et diuen les coses que no t'agraden sentir... que saps que són veritat... i tot i així no vols escoltar. Encara que sigui per un bé teu...
A vegades aquestes coses fan més mal (a més quan la persona que t'ho diu està enfadada amb tu...) que el mal que et fas a tu mateix... a vegades et fan venir ganes de fer-te més mal... i acabar amb la teva maleïda vida...Que quina vida? Això no és vida.
Que són pensaments? I una merda... és la puta realitat. Odio el meu fàstic de vida.
El meu pare solia dir que no passi dels 100km/h amb el meu cotxe, que és vellet.... avui anava a uns 140km/h... No pensava en res. No, dic mentida, alguns moments m'ha passat pel cap estavellar-me. Quina bogeria eh?Sempre sento la música, però avui ni la música podia amb els meus pensaments. El cotxe tremolava, m'avisava que no podia més de vell... però jo no parava de pensar... i pensar...
De que merda rèieu? De la meva cara?
Estic farta, estic farta. Estic farta que ningú entén com em puc sentir. A més ningú és l'adequat per parlar amb els teus sentiments... resulta que mai saps per on te la fotran. Resulta que no es pot confiar en ningú i menys algú que no coneixes en persona. No penseu. Potser no parlo de vosaltres. Potser no em refereixo a ningú en concret, que ser que potser penseu, però no.
N'estic farta. Farta de la vida.
Avui m'ha fet pensar que potser no vull sortir endavant.. que potser simplement vull morir o fer-me mal i ja està.
Endavant critiqueu-me. Jutgeu-me. Odieu-me. Us asseguro que no hi ha ningú que m'odii tan com jo.
Ho sento si us he decepcionat en algun moment.


3 comentaris:

  1. Mira Ina. Jo et segueixo llegint i em poso bastant trist de com et sents. Però encara així em sento més bé quan veig, d'algun comentari, la teva resposta. No sé si t'has fixa't en que els sentiments expressats en la resposta d'algun comentari no coincideixen amb els sentiments de l'entrada. És només una observació.

    Ina. De veritat, no et suicidis. Potser algun dia agrairàs no haver-ho fet. Tingues en compte que res és per sempre i que, sigui com sigui, la teva situació algun dia millorarà. Jo, per lo menys, confio en tu. De mi pots rebre el suport, si vols. I mai te'l deixaré de donar. A mi mai m'has fet res de motiu per a que et deixi de banda o que m'enfadi amb tu. No m'has de demanar disculpes. El que passa és que vaig bastant ocupat, i no t'he pogut comentar.

    En fi. que vagi molt bé. ÀNIMS, PRECIOSA.

    ResponElimina
    Respostes
    1. veus.. això mostra que ningú pot entendre com em sento... potser sí que els comentaris semblo més "animada" o diuen lo contrari... però jo sé com em sento... i els meus sentiments no els invento aquí, saps? jo em sento així..
      Potser quan faig els comentaris o estic algo millor, o porto algun dia sentint-me algo millor, o potser simplement intento ser simpàtica.... no sé....
      Si t'interessa saber-ho avui a la nit a la coral (acabo d'arribar com aquell que diu 23:44) doncs he rigut... i ha sigut un dels millors moments del dia... sort en tinc de la coral... la resta del dia ha sigut una puta merda... i era com si no existís i estava amb els meus merda pensaments.... la tarda ha estat insuportable....

      Elimina
    2. Ah per cert! Vull saber qui ets!!

      Elimina