Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 6 de setembre del 2014

Liebster Awards

Uauuu!! No m'ho podia creure! Estava escrivint al meu blog una nova entrada quan vaig rebre un missatge de la Núria!! Em va dir que havia estat nominada per ella. Mai havia estat nominada en una cosa així (Liebster Awards) i em va fer molta il·lusió!! Moltes gràcies Núria!!! M'ha fet molta il·lusió.
Espero fer-ho bé!! Jo nomino a...

  1. http://insidejulshead.blogspot.com.es
  2. http://mislibrosinmortales.blogspot.com.es/
  3. http://awkwardgirl26.blogspot.com.es
  4. http://www.diariodeunapersona.com/
  5. http://lletresdespullades.blogspot.com.es




El Liebster award consisteix en


  • Donar les gràcies al bloc que t' ha nominat.
  • Respondre a les 11 preguntes que t' han plantejat.
  • Nominar 5 o 11 blocs que tinguin menys de 200 subscriptors.
  • Plantejar 11 preguntes noves per als teus nominats, i fer-los saber que ho estan. 
Les preguntes que heu de contestar estan el final de tot.


1.- Com et vas animar a escriure un bloc?
Doncs la veritat és que mai havia pensat en això d'escriure en un blog, no sabia ni que existien, fins que en vaig veure un. Els primers cops pensava jo mai ho podria fer, no me'n sortiria... Però un dia a l'hora de dormir, donant voltes, vaig pensar: Perquè no? Vaig començar a imaginar-me jo escrivint un blog amb molt d'èxit, com els que havia vist, però ja us podeu imaginar que no va ser així. Però a poc a poc ha anat sent millor del que pensava (poc públic però molt macu) i porta molta feina (cosa que abans de començar no ho pensava)!! I això de tenir un blog, encara que no tingui èxit ni ho faci bé, m'agrada i molt! Em sento millor escrivint el que sento, etc.

2.- Què opines del meu?


La meva opinió sobre el bloc de la Biblioteca Oblidada és que cada una de les publicacions/noticies em puc sentir totalment identificada. Em fas recorda diferents moments de la meva vida que he viscut. També em fas reflexionar en coses que poder m’estan passant en aquests moments i que encara no ser gaire bé com afrontar-les i gràcies aquests bloc puc saber-ho gestionar.
Per altra banda, m’agrada saber les teves recomanacions de llibres i també pel que fa la música. La veritat és que Johann Pachelbel Canon és un gran pianista... l’emoció que donà quan escoltes una de les seves peces no es pot descriure amb paraules. Però no només Pachelbel, sinó també la banda anglesa Coldplay, una gran banda de música amb estil post-britpop i rock alternatiu. M’encanten!!!
Això d’escriure una novel·la a través de diferents parts quan penses un somni és molt bona idea. Cada somni és especial.
La teva manera d’explicar fa que cada vegada que acabi de llegir una publicació en vulgui una darrere una altra. Admiro molt l’hora d’expressar-te, la manera en que ho expliques: detall per detall, tot tal com tu ho has viscut, amb sinceritat, amb delicadesa, amb tendresa, etc.
 Per acabar, m’agradaria dir-te que mai et cansis d’escriure en aquests bloc ja que a mi personalment m’agrada molt i segur que molts més bloguers com jo també. Ets una gran escriptora; continua així. Molts ànims!! petons!!


3.- Tens algun llibre preferit?
No et sabria dir un llibre preferit preferit, cada un té lo seu, però un que em vaig llegir ja fa uns anys (i llavors em va agradar) va ser el principe de la niebla de Carlos Ruiz Zafón (aquell va ser un dels primers llibres que em va animar seguir llegint)!

4.- Un país que t'agradaria visitar.
Molts llocs!! Però si te'n tinc que dir un a Mèxic. No n'estic segura però diria que on van fer eclipse (de la saga Crepúsculo) era a Mèxic, aquella illa. Tot i que vull visitar molts paisos, com he dit abans, tinc moltes ganes d'anar allà :D
5.- El teu major somni o la teva màxima aspiració.
El meu somni seria ser cantant, però potser això és més part del meu passat. El que realment m'agradaria és servir per lo que estudio i el que m'agradaria estudiar (psicologia), tenir fills, enamorar-me i ser feliç (suposo com tot el món). Ah i el llibre que estic escrivint que es publiqui.
6.- El teu grup o cantant preferit.
No tinc grup ni cantant preferit, m'agraden molts i moltes. M'agrada descobrir cançons, potser d'un grup m'agrada unes cançons, d'un altre altres i anar fent. Exemple:  La orejh de Van goh, txarango, Malú, Nina Nesbitt, etc.

7.- Et poses música quan escrius? I quan llegeixes?
Quan escric a vegades, però de fons. Quan llegeixo no, prefereixo estar concentrada! :)
8.- Recomana'm alguna cançó.
Let her Go de Passenger ;) Segur que la coneixes :)
9.- T'importa veure la pel·lícula abans de llegir el llibre?
La veritat és que encara no he llegit cap llibre abans que la pel·lícula sóc un desastre! Però ara m'estic llegint la ladrona de libros, em falta poc per acabar i després veuré la peli!! (Tinc pensat fer-ho amb més llibres ara, però abans no llegia tant). Ho sento si t'he decebut jeje
10.- Un llibre que et fes pensar o canviar la teva manera de veure les coses.
Potser un llibre que es diu Alba d'Enric Larreula (no sé quan el vaig llegir encara era una nena, potser ara seria diferent).
11.- Un llibre que tothom es llegeix però tu et resisteixes a llegir-te'l.
 mmm Ara em faràs pensar eh, perquè molts que m'han recomanat llibre tard o d'hora llegiré, però a veure... Crepúsculo, havia mirat ja les pelis (encara no havien sortit totes), tenia moltes ganes de llegir el llibre ja que molta gent del meu voltant l'havia llegit, vaig intentar llegir-lo però no vaig poder (potser perquè encara no llegia molt...).


Espero que us hagi agradat i que no se us hagi fet pesat.

1. Com et vas animar a escriure un bloc?
2.  Què opines del meu?
3. Què et fa inspirar?
4. A on escrius?
5. El teu major somni o la teva màxima aspiració.
6. Quin llibre t'ha aportat més? 
7. A on t'escaparies si poguessis?
8. Alguna cosa que et penedeixis molt.
9. Prefereixes llibre o pel·lícula?
 10.Un llibre que tothom es llegeix però tu et resisteixes a llegir-te'l.
11. Un llibre que hagis llegit molts cops i mai et canses.

2 comentaris:

  1. Hola Ina! Me n'alegro que t'il·lusionessis tant amb la meva nominació! A qui no li alegra que se'n recordin del seu bloc? :)

    M'ha emocionat molt veure que a la resposta que més has escrit a estat la de la teva opinió sobre el meu bloc! I encara m'ha emocionat més veure que l'elogies tant! T'ho agraeixo molt i em dóna molts d'ànims! És genial! També que t'identifiquis amb els meus escrits, que apreciïs el meu detallisme i la cura que tinc al escollir les paraules... Bé, tot el que dius! Gràcies de nou :)

    I per comentar la resta de respostes... Jo d'en Carlos Ruíz Zafón m'he llegit Las luces de septiembre i em va agradar molt! És com així... Misteriós.

    La illa d'amanecer... Sisi jo també voldria anar però amb l'Edward Cullen (e.e) jajajajajaja. Bromes a part, és el lloc ideal per desconnectar i relaxar-se.

    Per continuar, em sembla molt noble que vulguis ser Psicòloga i vulguis dedicar la teva vida a ajudar a la gent a orientar les seves vides. És admirable!

    Respecte a que t'agrada descobrir música nova, entre aquesta tarda i demà si no continuo escrivint la història del somni tenia pensat publicar una entrada sobre música!

    Molta gent em diu que no es concentra per llegir sense música. A mi el que no em concentra precisament és el silenci! Sóc així de... És que si hi ha silenci, inconscientment em concentro en els sorolls de la casa. El germà fent no se què, la mare amunt i avall... I són molts sorolls els que he d'ignorar. Si em poso música, és només una la cosa que he d'ignorar.

    Per escriure també em poso música de fons, però depenent de quin tipus d'escena escric.

    Síi, Let her go! La conec :)

    Per mi no té importància mirar la peli abans que llegir el llibre, si la història és molt bona. Però si és de les històries que un cop ja saps el final, perd força sí que tinc preferència pel llibre.

    No em sona Alba XD ja el buscaré!

    A mi em va passar igual però amb Amanecer... Se'm feia massa llarga la part que la porten a la casa i no vaig aguantar. Clar que era dos o tres anys més petita jajajajaja

    ResponElimina
  2. La ladrona de libros és un llibre preciós <3 també me l'he llegit :')
    Jo llegeixo força. Si t'agrada aquell et recomano "no està escrit a les estrelles" de John Green.
    I si t'agraden les aventures "els jocs de la fam" i "divergent"!!
    Sóc típics però estan molt bé. I la saga Crepúsculo també està molt bé, però no tant. Les pelis no em an agradar D:
    Per cert! Està molt bé que escriguis un llibre. Jo també en vaig començar un,però ho he deixat una mica apartat jaja

    ResponElimina